Saturday, May 30, 2009

Siiru a'la barakatillah...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Doa saya semoga semua berada dalam keadaan sihat sentiasa. Semoga rahmat Allah S.W.T sentiasa mengiringi perjalanan hidup kita. Terima kasih kerana sudi membaca.

Menulis dan membaca merupakan hobi saya. Namun untuk terus menulis blog ini.. hajat tersebut terpaksa ditangguhkan buat seketika memandangkan terdapat perkara-perkara yang harus saya aulakan (utamakan), walaupun bagi saya menulis blog juga merupakan perkara aula bagi saya kerana ia adalah salah satu medan dakwah saya.

Kesuntukan masa untuk menyiapkan disertasi (tesis pendek) memandangkan tempoh tamat pengajian saya semakin hampir. Terlalu cepat masa berlalu…sedangkan seolah-olah baru semalam saya mendaftarkan diri saya sebagai master student di Pusat Kajian Pembangunan Islam (ISDEV).

Jutaan terima kasih saya tujukan buat pensyarah-pensyarah terutama Prof Muhammad Syukri Salleh selaku supervisor saya dan Dr. Fadzilah Azni Ahmad (Kak Sue)…maaflah Kak Sue, saya selalu peningkan kepala Kak Sue. Nak cakap kat Prof tak berani…

Dikesempatan ini juga saya dengan berbesar hati, menjemput anda semua untuk bertandang ke walimah saya di No.3, Jalan Temerloh Makmur, Taman Temerloh Makmur, 28000 Temerloh, Pahang, pada 7 Mei 2009.

Maafkan segala kesalahan saya. Seandainya ini merupakan entry saya yang terakhir,insya Allah ia bukan penamat pertemuan kita (di alam maya). Kalau tidak di alam nyata insya Allah…di syurga sana.

Sekian, terima kasih.
Siiru a’la barakatillah.
(berjalanlah engkau dengan keberkatan-Nya)

Wassalam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...