Tuesday, March 16, 2010

Iluminati: Kebetulan Yang Dirancang

Buat sementara waktu saya hanya 'upload'kan video ini untuk anda perhatikan perkara yang telah sekian lama Kaum Yahudi rancang untuk menakluk dunia. Sebenarnya banyak lagi video lain. Boleh tonton melalui Youtube. Video-video tersebut merupakan hasil daripada kajian yang telah dilakukan oleh Farhan Khan berkenaan Iluminati. Salah satu daripada puluhan video tersebut saya 'upload'kan untuk anda.



Ada beberapa persoalan yang saya ingin tinggalkan kepada anda untuk difikirkan bersama.

1. Adakah anda sedar dalam 'yahoo web home'nya (paparan hadapan web) seringkali akan ada news atau video berkaitan talian kecemasan 911 yang menyatakan kebanggaan mereka bila kanak-kanak berada dalam situasi kecemasan, kanak-kanak tersebut tahu untuk men'dail' nombor 911? Ada apa di sebalik nombor tersebut?

2. Apakah kaitan talian kecemasan 911 dengan kejadian September 11 (9.11)?

3. Mengapa kejadian September 11 sering diulang tayang sedangkan ia telah lama berlalu?

4. Bagaimana pula dengan nama-nama popular seperti Michael Jackson dan Puteri Diana, siapa juga di sebalik mereka?

5. Mengapa Michael Jackson dan Puteri Diana mati @ meninggal selepas mereka mengesahkan menganut agama Islam? Kebetulan @ persamaan? Atau lebih tepat berlaku pengkhianatan? Siapa yang menghianati siapa? Michale Jackson dan Puteri Diana atau 'mereka' di sebalik tabir kehidupan mereka berdua?

6. Siapakah pula Osama Bin Laden? Mengapa sampai sekarang tidak berjaya ditangkap? Adakah individu ini benar-benar wujud atau imej yang dicipta?

7. Mengapa mereka tonjolkan simbol-simbol tersebut di dalam filem-filem besar seperti di atas? Apa tujuan mereka?

8. Pernah dapat e-mail berkenaan Anugerah Juara Lagu 24? Simbolnya sama dengan simbol iluminatikan? Bagi yang tidak pernah menerima e-mail tersebut klik ini perkataan AJL 24 di atas.

Di sebalik setiap soalan yang saya kemukakan, sebenarnya telah ada jawapan yang tersirat dalam soalan tersebut. Fikir betul-betul... mudah sahaja jawapannya.

Saya tinggalkan soalan yang mudah ini untuk anda fikirkan bersama. Insya Allah entry akan datang saya akan ulas serba ringkas. Bagi yang tidak sabar untuk menunggu entry seterusnya, anda boleh tonton video Farhan Khan yang ada di Youtube.

Setelah anda menonton video di atas penghujungnya sebenarnya ialah filem '2012'. Sebelum ini saya percaya bahawa filem 2012 adalah menceritakan tentang berlakunya kiamat. Hal ini telah tertulis di dalam kalender Tamadun Maya di mana kalendarnya berakhir pada tahun tersebut. Untuk pengetahuan semua, Kaum Maya memiliki kalendernya sendiri tetapi kalender tersebut berakhir pada tahun 2012. Jadi ramai para ilmuan berkaitannya mentafsirkan bahawa 2012 adalah penghujung usia dunia. Tamadun Maya sebenarnya ialah suatu tamadun yang sangat hebat ilmu astronominya. Sehingga mereka telah berjaya mencerap planet Pluto puluhan ribu tahun berbanding kita. Banyak lagi perkara lain yang menakjubkan tentang Tamadun Maya. Saya dah terlupa*. Oleh itu, maklumat lanjut layarilah laman web berkaitan...

Filem 2012 sebenarnya adalah mengambarkan tentang Perang Dunia Ketiga. Golongan Yahudi akan bersedia untuk berperang dengan dunia pada tahun 2012 setelah mereka berjaya merampas segala hasil minyak dunia dari negara-negara yang berada di sekeliling Israel. Hal ini kerana hanya dengan minyak mereka boleh mengumpul wang untuk membina saitelit dan segala kelengkapan perang seperti senjata, kapal terbang dan sebagainya. Golongan Yahudi ingin membina empayar Yahudi Antarabangsa.

Hakikatnya sekarang ini mereka telah berjaya mengumpul kekuatan maklumat dengan saitelit yang mereka ada dan juga kekuatan persenjataan. Tunggu tahun 2012 sahaja sekarang. Tidak lama pun lagi....

Saya sampaikan sedikit maklumat supaya kita semua tidak tidur dan terus terlena?
So, what do you want to do after this? Sudah bersedia untuk perang?

Jangan rasakan ia adalah kebetulan.. Percayalah jika kita rasakan ia kebetulan sekalipun, kebetulan tersebut adalah dirancang.


* Allah s.w.t telah beritahu kita semua dalam al-Quran bahawa golongan yang terdahulu memiliki kemewahan yang tidak terjangkau dek akal fikiran kita. Kemewahan tu temasuklah dalam bidang teknologi. Tengoklah piramid Firaun sendiri, sampai sekarang orang masih belum tahu bagaimana ia dibina. Tapi kalau ikut Ibn Khaldun dalam kitabnya Muqaddimah, ia dicipta dengan teknologi. Harus kita ingat teknologi ada kaitannya dengan kemewahan dan kebendaan. Tapi kaum terdahulu telah dibinasakan oleh Allah s.w.t kerana kekufuran mereka kepada Allah s.w.t. So macam tulah juga dengan Tamadun Maya.

Cerita waktu kecik-kecik : Waktu kecik-kecik dulu selalu ikut program dan seminar astronomi. Minat sangat dengan astronomi. Persatuan Sains & Matematik selalu juga jemput BAKSA (Bahagian Sains Angkasa, Planaterium) minta mereka buat seminar kat sekolah menengah dulu. Sebab tu ada sikit ilmu tentang ketamadunan. Ia ada kaitannya dengan astronomi.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...